محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات، رویکرد مدیریت شهری گرگان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار گرگان گفت: احداث پارک ورزشی روباز و مجموعه سرای محله ملت مجموعا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در عرصه ای به مساحت 3 هزار مترمربع در پارک ملت گرگان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، سیدمحمدرضا سیدالنگی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان بعنوان پارلمان محلی همسو با دولت سیزدهم در راستای محله محوری، رفع محرومیت و توانمندسازی محلات اقدام به اجرای پروژه سایت ورزشی و مجموعه سرای محله با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در پارک ملت اسلام آباد کرده است.

وی در ادامه عنوان کرد: سردار وحیدی، وزیر کشور در راستای سیاست های دولت محرومان در توانمندسازی محلات کم برخوردار، در اقدامی بی سابقه و کم نظیر در سفر یک روزه به استان گلستان در مراسم افتتاح مجموعه فرهنگی-اجتماعی سرای محله پارک ملت محله کم برخوردار اسلام آباد حضور یافت.

لازم بذکراست، بیست و نهمین هفته از طرح «شنبه های جهادی» شهرداری گرگان  با بازدید مدیران شهری از روند اجرای پروژه سایت ورزشی  و مجموعه فرهنگی-اجتماعی سرای محله پارک ملت با حضور سیدالنگی،شهردار گرگان، مهری رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از مدیران شهری برگزار شد