طرح علمداران خدمت/ بسترسازی اقامه باشکوه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا توسط شهرداری قم/ همکاری با هیئت‌های جریان ساز در برگزاری محافل عزاداری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، آیین سیاه‌پوشانی، رونمایی از پلاک شهدا و همکاری با هیئات جریان ساز را از اقدامات این سازمان در ایام محرم یادکرد و گفت: در قالب موکب عاشورا، خدمات فرهنگی با زائران و سوگواران در میدان بزرگ امام خمینی(ره) در حال ارائه است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد با اشاره به اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ماه محرم، اظهار داشت: نمایشگاه ” عطر تربت” ورودیه این سازمان به مبحث محرم بود که در قالب آن امکانات و ظرفیت‌های قابل‌ارائه به هیئات مذهبی معرفی شد.

وی آیین سیاه‌پوشانی، رونمایی از پلاک شهدا و همکاری با هیئات جریان ساز را اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ایام محرم یادکرد، اظهار داشت: در قالب موکب عاشورا، خدمات فرهنگی با زائران و سوگواران در میدان بزرگ امام خمینی(ره) در حال ارائه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: فعالیت و خدمات سازمان فرهنگی شهرداری قم از ابتدای ماه محرم با همکاری هیئات جریان ساز، برگزاری تعزیه و غیره از ابتدای محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

طباطبایی نژاد همکاری در برگزاری هیات هنر و رسانه را از جلوه‌های دیگر همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم یادکرد و افزود: برپایی موکب در ابتدای ورودی قم با خدمات شبانه‌روزی از فعالیت‌های شاخص این سازمان است.

وی با اشاره به همکاری با سازمان مدیریت پسماند برای بهبود وضعیت فرهنگ شهروندی در این حوزه، تصریح کرد: بسترسازی برای اقامه نماز جماعت تاسوعا و عاشورا با حضور اساتید تخصصی نماز برای پاسخگویی به شبهات نماز و همچنین توزیع سجاده ازجمله اقدامات انجام‌شده در این عرصه است.