ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت‌ها و توسعه زیر ساخت‌های گردشگری کاشان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: حفظ، معرفی و نگهداری از میراث فرهنگی و هر آنچه تاریخ این مملکت در آن نهفته یک وظیفه برای تمام افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا » در کاشان ، حمیدرضا محمدی فشارکی امروز در نشست تکریم و معارفه سرپرست اداره میراث فرهنگی شهرستان کاشان بیان داشت: برای ما به عنوان خدمتگذار مردم، باعث افتخار است در شهرستانی خدمت می‌کنیم که دارای قدمت و تاریخ دیرینه است و بر همه مدیران و افراد جامعه حفظ این سرمایه‌های ملی لازم و ضروری است.

وی در ادامه افزود: کاشان بیش از ۴ هزار تخت برای گردشگران دارد و در حوزه ابنیه ۱۷۰۰ اثر تاریخی شناسایی شده که ۳۴۰ اثر به ثبت رسیده و ۴۳ رویداد میراث فرهنگی ناملموس و ۵ اثر نیز ثبت جهانی شده که اهمیت این شهرستان را دو چندان می‌کند.

محمدی فشارکی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان در فصل گردشگری و حضور گردشگران قرار دارد که لازم است سرپرست جدید اداره، برنامه ریزی لازم در افزایش ظرفیت‌های گردشگری و توسعه زیرساخت‌های این حوزه را داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در ادامه خاطر نشان کرد: پویایی نیروهای میراث فرهنگی در موفقیت و توسعه شهرستان حائز اهمیت است که بهره گیری از ظرفیت و توان نیروها در پیشبرد اهداف این اداره می تواند موثر واقع شود.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی