روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی پیگیری می شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در سفر امروز به استان مرکزی، روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محسن منصوری ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی، در بدو ورود به اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مرکزی خطه فرهیختگان است، اظهار کرد: امروز در کنار مردم اراک در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت خواهیم کرد و در کنار آن در افتتاح برخی از پروژه های این شهرستان نیز حضور می یابیم.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و زحمات دولت های مختلف از جمله دولت سیزدهم، امسال به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه های خوبی به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

منصوری تصریح کرد: به مناسبت این دهه در کشور طرح هایی با بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار داخلی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی، آماده افتتاح و بهره برداری شد، این طرح ها در حوزه های عمرانی و اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و … که نیاز مردم را رفع می کند افتتاح می شود و امید است که اتفاق بزرگی به واسطه این پروژه ها در کشور رخ دهد.

وی با بیان اینکه استان مرکزی نیز سهم قابل توجهی از طرح های یاد شده را به خود اختصاص داده است، گفت: در این استان بیش از ۱۵۰۰ طرح در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۷۰۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شد و تقریبا ما به ازای این افتتاح، بیش از هشت هزار نفر مشغول به کار شده اند که با افتتاح آنها حرکت جهشی در حوزه پیشرفت و آبادانی این استان شکل خواهد گرفت.

معاون اجرایی رییس جمهوری اضافه کرد: امروز از تعدادی از این پروژه ها بازدید خواهم داشت، همچنین در این سفر، مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی را نیز پیگیری خواهیم کرد.

منصوری تاکید کرد: در سفر هیات دولت به استان مرکزی بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوبه منعقد شد که فرآیند اجرایی این مصوبات آغاز شده است و با پیگیری و هماهنگی هایی که امروز انجام می گیرد، سعی بر تسریع در روند اجرای مصوبات و تخصیص منابع است تا مردم از شیرینی بهره برداری از این پروژه ها هر چه زودتر بهره مند شوند.