دریافت تسهیلات بانکی موجب دلگرمی کارگزاران جذب بیمه می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
بیت الله برقراری گفت: کارگزاران با دریافت تسهیلات بانکی، با دلگرمی بیشتری در جذب بیمه شده جدید کار خواهند کرد و در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و پوشش بیمه‌ای حرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کار آفرین در دیدار با بیت الله برقراری به ایجاد هم افزایی و همکاری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تأکید کرد.

بیت الله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر) در دیدار با احمد بهاروندی (مدیرعامل بانک کارآفرین) ضمن تبیین اهداف صندوق به بیان عملکردهای اقتصادی و بحران‌های پیش رو صندوق‌های بازنشستگی پرداخت.

برقراری بیان کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر نسبت به دیگر صندوق ها، جوان و پویا است و نه تنها باید منابع در اختیار را حفظ کرده، بلکه باید در راستای افزایش آن حرکت کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: انتظارات ما از همکاری و هم افزایی با بانک‌ها، حمایت از خط مقدم این صندوق یعنی کارگزاری است. صندوق بیش از ۱۸۰۰ کارگزاری در سطح کشور دارد و کارگزاران با دریافت تسهیلات بانکی، با دلگرمی بیشتری در جذب بیمه شده جدید کار خواهند کرد و در مسیر گسترش عدالت اجتماعی و پوشش بیمه‌ای حرکت می‌کنند.

مدیرعامل بانک کار آفرین ضمن معرفی بانک و فعالیت‌های آن، به بیان پیشبرد اهداف اقتصادی بانک با ۱۰۸ شعبه در سطح کشور پرداخت. بهاروندی اظهار کرد: حرکت این بانک در مسیر اهداف نظام و ایجاد رفاه جامعه و به ویژه در حوزه محرومیت‌زدایی است.