خروجی دانشگاه‌ها باید ساختن جامعه اسلامی باشد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه خروجی دانشگاهها بایدساختن جامعه اسلامی باشد گفت: وقتی می توانیم منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم که جامعه ای سالم و اسلامی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی ظهر امروز در مراسم افتتاح دانشگاه فرهنگیان  شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرکل و مسئول نمایندگی ولی فقیه دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در این شهرستان برگزار شد ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت : همزمان با رشدعلمی رشد فرهنگی نیز باید در جوامع بشری باید افزایش پیدا کند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه با کمبود رشد فرهنگی و معنویت در دانشگاههای کشورمان و جامعه روبرو هستیم یادآورشد: برای افزایش بهره علمی بالا با توسعه فرهنگی و معنویت، زیست سالم ،سبک زندگی ،حیات طیبه و روابط استاد با دانشجو، همسایه و خانوادگی نیز در جامعه افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه انبیاء الهی در دوران جاهلیت در سایه رشدمعنویت توانستند تبعیض و هوا و هوس را از بین ببرند گفت :  تا زمانی که  هوا و هوس و حب ریاست طلبی در وجود انسانها باشد مشکلات جامعه نیز قابل حل نخواهد بود.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه خروجی دانشگاهها بایدساختن جامعه اسلامی باشد گفت: وقتی می توانیم منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم که جامعه ای سالم و اسلامی داشته باشیم.

حجت الاسلام سلیمانی برلزوم تربیت جوانان انقلابی در دانشگاه فرهنگیان آران و بیدگل تاکید کرد و یاد آورشد : در صورتی دستاوردهای  دانشگاهها دانشجویی  انقلابی خواهد بود که افکارشان مبتتی بر  اسلام ناب محمدی  مد نظر امام راحل باشد.

 امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه با جوان لیبرالی  و التحادی نمی توان جوان انقلابی تربیت کرد خاطرنشان کرد  : برای تربیت جوانان انقلابی باید دانشجویان یک دوره کتاب آیت الله شهید مطهری را به صورت کامل مطالعه کنند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد : دانشجویان در دانشگاهها فقط به حفظ نمودن مباحث ریاضی، فیزیک و غیره بسنده نکنند  بلکه به نام خدا در راستای فعالیت های پژوهشی نیز تحول در جامعه ایجادکنند.

اننهای پیام./