حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلس مقتدر می شود/ انتخابات پرشکوه تجلی حضور مردم و اقتدار نظام است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر و سخنگوی مجمع مردمی فرهیختگان استان گلستان: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تشکیل مجلس مقتدر می شود و داوطبان مجلس شورای اسلامی در تبلیغات خودشان امیدآفرینی را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، رسول گرگیج اظهارکرد: در جمهوری اسلامی ایران هر دو سال یک انتخابات برگزار می‌شود و امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی از همین حالا اجرای سیاست نا امیدسازی مردم را به شکل های مختلف شروع کرده اند و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از شکست در اغتشاشات سال گذشته به دنبال نا امید کردن و کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

گرگیج بیان کرد: کاهش مشارکت در انتخابات نقشه دشمن است و باید داوطبان مجلس شورای اسلامی در تبلیغات خودشان امیدآفرینی به جامعه تزریق کنند. انتخابات تجلی حضور مردم و اقتدار نظام است.

وی یاداور شد: امید آفرینی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت را از مهم ترین مولفه های انتخابات پیش رو است.

وی تصریح کرد: کاندیداها نباید وعده و وعید دروغین به مردم بدهند و مردم دقت کنند و با بصیرت و چشم باز رأی دهند.مشارکت مردم در انتخابات عزت و عظمت ایران را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی استان گلستان با حضور خود در پای صندوق‌های رای باید نشان دهند که همچنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.حضور پرشکوه مردم درانتخابات راه پیشرفت کشور را هموارتر از گذشته خواهد کرد.