حرکت شهر قم در مسیر نظم و توسعه قابل تقدیر است/ تلاش شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مسئول بسیج ادارات استان قم با تقدیر از شهردار قم در برقراری نظم و توسعه شهر گفت: برگزاری یادواره شهدا و بزرگداشت 792 عضو ایثارگر شهرداری نشان قدرت و جایگاه شهدا در مجموعه شهرداری دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سردار سید جواد هاشمی در سومی یادواره شهدای شهرداری قم به جایگاه و نقش شهرداری در ایجاد نظم در شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش خالصانه و انقلابی برادر سخت‌کوش دکتر سقائیان‌نژاد که نظم را در استان حاکم کرده و خدمات شایسته همه کارکنان شهرداری قابل‌تقدیر است.

وی سپس بسیج را پایگاه رشد و سخاوت در کشور دانست و افزود: امروز برگزاری یادواره شهدا و بزرگداشت ۷۹۲ عضو ایثارگر شهرداری نشان قدرت و جایگاه شهدا در مجموعه شهرداری داشته و برگزاری یادواره یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن خاطره شهدا است.

مسئول بسیج ادارات استان قم با بیان اینکه شهدا نماد عالی تفکر و فرهیختگی در کشور هستند تصریح کرد: شهر قم بیشترین اسطوره و اسوه را در این حوزه داشته و روحشان ناظر عملکرد ما در جایگاه‌هایمان است.

وی با یادآوری دوباره نظم و توسعه شهر قم خاطرنشان کرد: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را مانند نظم در شهر قم پیاده کرده و امربه‌معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

هاشمی با یادآوری سخن مقام معظم رهبری در پاسخ به تعرض دشمنان به کشور تأکید کرد: دشمنان باید شاهد حضور ما در یادواره شهدا باشند و بدانند هر تعرضی به کشور ما پاسخی سنگین خواهد داشت.