توزیع بیش از ۱۳۵۰۰ تن آسفالت در منطقه ۶ قم در ۳ ماهه نخست /۱۱۰ هزار مترمربع معابر منطقه آسفالت شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه شش شهرداری قم از توزیع بیش از 13 هزار و 500 تن آسفالت در سطح شوارع و معابر و محلات این منطقه بااعتباری بالغ‌بر 270 میلیارد ریال در سه‌ماهه نخست 1403 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد ترکمن با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته و در راستای عمران و آبادانی منطقه و رفاه شهروندان، عملیات آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها طبق اولویت و زمان‌بندی شروع و در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از شهرداری، آسفالت مناسب  معابر شهری بوده که مجموعه شورای شهر و شهرداری نیز این مطالبه درست و بجای شهروندان را در دستور کار خود قرار داده که منطقه شش نیز از این موضوع مستثنی نیست.

مدیر منطقه شش شهرداری قم ابراز کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه قرار دارد .

وی با بیان اینکه در حال حاضر معابری نظیر بلوار کارگر، خیابان شهید رئیس کرمی، خیابان امامزاده ابراهیم (ع)، بلوار شهید صیاد شیرازی و … طبق زمان‌بندی به اتمام رسیده است، افزود: امید است در آینده‌ای نزدیک تمامی نقاطی که در بودجه سال جاری پیش‌بینی گردیده نیز به اتمام برسد .

ترکمن اضافه کرد: اجرای این پروژه تاکنون بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته و بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع از شوارع و محلات سطح منطقه را پوشش داده است .

لازم به ذکر است بیش از ۷۰ درصد این پروژه به دلیل اینکه باعث کندی تردد و ایجاد ترافیک در معابر و شوارع نشود در شیفت شب انجام‌شده که خود این موضوع رضایتمندی شهروندان و کاسبان شوارع را در پی داشته است .