توجه ویژه شورای شهر به نقاط محروم شهر قم در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر رعایت اساس اصل اولویت‌بندی و واقع‌بینانه بودن بودجه سال 1401 گفت: نگاه شورا در تصویب بودجه عدالت محور بوده و حتی به نقاط محروم سایر مناطق در بودجه سال 1401 توجه ویژه‌ای شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حسین صابری در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، به مسئله تصویب بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۱ بر اساس اصل اولویت‌بندی و واقع‌بینانه بودن موردبررسی قرار گرفت.

وی عملکرد گرا بودن بودجه را نکته دوم مهم در تصویب بودجه عنوان کرد و افزود: درروند تصویب بودجه به قابل‌اجرا بودن برنامه‌ها و ردیف بودجه‌ها توجه بسیاری شده و دقت شده اولویت‌ها در برنامه‌ها در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح کرد: در صورت اتمام، هر پروژه جدید در قالب طرح مطالعاتی و بررسی آغاز می‌شود.

وی ایجاد هماهنگی قابل‌توجه بین کمیسیون‌های تخصصی شورا را یادآور شد و گفت: این هماهنگی و هم‌افزایی برای نخستین بار درروند تصویب بودجه شکل گرفت و بررسی بودجه در مدت ۴۰ روز انجام و در صحن علنی تصویب شد.

صابری در پایان خاطرنشان کرد: نگاه شورا در تصویب بودجه عدالت محور بوده و حتی به نقاط محروم سایر مناطق در بودجه سال ۱۴۰۱ توجه ویژه‌ای شده است.