تمدید مهلت پذیرش اسناد پزشکی ۱۴۰۲ بازنشستگان تا آخر خرداد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
صندوق کشوری اعلام کرد: اسناد درمانی بازنشستگان از اول فروردین ۱۴۰۳ به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، اداره کل خدمات رفاهی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مهلت پذیرش اسناد پزشکی بازنشستگان در قرارداد بیمه تکمیلی سال ۱۴۰۲ با شرکت آتیه سازان حافظ تا پایان خردادماه تمدید شده است.

در این اطلاعیه این صندوق آمده است: جهت جلوگیری از تضییع حق بیمه شدگان عزیز مشترک این صندوق، تاریخ پذیرش اسناد پزشکی مربوط به سال ۱۴۰۲ تا پایان خردادماه امسال تمدید شد.

این موضوع صرفاٌ شامل اسناد سال ۱۴۰۲ و قرارداد این صندوق با شرکت آتیه سازان حافظ است، که بازنشستگان عزیز می‌توانند در زمان مشخص شده مدارک سال ۱۴۰۲ خود را به شعب و نمایندگی‌های آتیه سازان تحویل دهند تا در فرآیند رسیدگی و پرداخت توسط صندوق بازنشستگی قرار گیرد.

در این اطلاعیه همچنین یادآوری شده است: «اسناد درمانی بازنشستگان از یکم فروردین ۱۴۰۳ به بعد، باید به شعب و نمایندگی‌های شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت جدید بیمه‌گر» تحویل داده شود.