تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر کشور: لزوم اقدام به کاهش جمعیت اتباع بیگانه در شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار به یک پنجم جمعیت فعلی.

محمدرضا صباغیان نماینده مهریز به وزیر صمت: لزوم نظارت بر کیفیت محصولات عرضه شده در بازار.

محمد سرگزی نماینده زابل به وزیر کشور: لزوم پرداخت خسارت نکشت به کشاورزان سیستان.

صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهورو وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت بهای گندم خریداری شده از کشاورزان استان اردبیل، لزوم پرداخت بهای مرغ های خریداری شده توسط وزارت جهاد کشاورزی از مرغداران این استان.

حسن همتی نماینده شاهین دژ به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت طلب کشاورزان شهرستان های شاهین دژ و تکاب، به وزیر بهداشت مبنی بر لزوم توجه به وضعیت بهداشتی و درمانی شهرستان های حوزه انتخابیه.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت مطالبات گندم کاران، به وزیر امور خارجه مبنی بر لزوم هماهنگی با مقامات و مسئولان عراقی در خصوص تحویل پیکر درگذشتگان سفر کربلا، به وزیر بهداشت در خصوص لزوم هماهنگی با مقامات و مسئولان عراقی در سفر اربعین.

علیرضا ورناصری نماینده مسجدسلیمان به وزیر ورزش: ضرورت بررسی اعتراضات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در بازی با پرسپولیس.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر کشور: لزوم تبیین افکار عمومی در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای جاری شرکت منحله رهگشای ناجی پارس، به وزیر ارتباطات مبنی بر لزوم اقدام به رفع اشکالات ارسال و دریافت پیامک اپراتورهای تلفن همراه، لزوم قطع ارائه خدمات به گوشی های همراه سرقتی به منظور پیشگیری از گوشی ربایی و سرقت گوشی ها.

محمدرضا صباغیان نماینده بافق به وزیر آموزش و پرورش: لزوم چاره اندیشی برای پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت فرهنگیان، به وزیر نفت مبنی بر ضرورت انجام هماهنگی و کار کارشناسی دقیق پیش از کاهش سهمیه سوخت وسیله نقلیه، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت رسیدگی به کاهش سرعت و وضعیت نامطلوب اینترنت ثابت و همراه در اکثر نقاط کشور.

عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد به وزیر نیرو: ضرورت رسیدگی به سوء مدیریت در توزیع آب و توسعه شبکه آبیاری دشت مغان.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر صمت: لزوم کنترل و نظارت دقیق بر بازار نوشت افزار و جلوگیری از افزایش قیمت سرسام آور لوازم تحریر و کاغذ.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به رئیس جمهور و وزیر نفت: ضرورت اجرای مجدد سیاست های تشویقی احداث جایگاه های سی.ان.جی و ترویج استفاده از این سوخت.