بهسازی جداول و آسفالت مناطق منطقه سه قم/ تلاش برای رفع مشکلات مناطق محروم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه سه شهرداری قم از بهسازی جداول و آسفالت مناطق محروم سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهرداد روحانی وزیری بهسازی جداول و آسفالت مناطق محروم منطقه را یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: بهسازی جداول و آسفالت مناطق محروم منطقه سه ازجمله محلات تولیددارو، اسماعیل‌آباد، محدوده معابر و شوارع منتهی به حریم ریل راه‌آهن، حدفاصل خیابان مدرس تا ابتدای روگذر خیابان امامزاده ابراهیم(ع) یکی از برنامه‌های منطقه بود.

وی کوچه‌هایی با عرض کم و صعب‌العبور را یکی از مشکلات این محلات عنوان کرد و افزود: در این کوچه‌ها که ماشین‌ها به‌ سختی عبور می‌کردند، همکارانمان در حوزه‌های امور زیربنایی و خدمات شهری توانستند جدول‌گذاری و آسفالت آن را انجام داده و شرایط مطلوبی را برای شهروندان فراهم کنند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم متراژ جدول‌گذاری را عددی به میزان ۷۰۰ متر اعلام کرد و گفت: ۷۰۰ متر جدول‌گذاری این محلات شامل جدول‌گذاری و اجرای کانیو بااعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام‌شده است، آسفالت آن نیز با مساحت ۲۸۰۰ مترمربع در حدود ۳۰۰ تن آسفالت و اعتباری برابر ۳ میلیارد ریال اجرا شد.

وی مجموع هزینه‌ای بهسازی و آسفالت این محلات را ده میلیارد ریال دانست و بیان کرد: خوشبختانه بهسازی جداول و آسفالت این محلات انجام‌شده و مشکلات اهالی محلات برطرف شد و امیدواریم بتوانیم خدمات بیشتری را به این محلات ارائه دهیم.