برگزاری دوره آتش‌نشانی ویژه بانوان داوطلب در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی ویژه بانوان داوطلب گفت: در این دوره 40 نفر شرکت کرده بودند که با پایان دوره، برای داوطلبین گواهینامه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سید محمدجواد سجادی در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی آتش‌نشانی ویژه بانوان داوطلب اظهار داشت: در این دوره ۴۰ نفر شرکت کرده بودند که با پایان دوره، برای داوطلبین گواهینامه صادر و به برگزیدگان دوره جوایزی اهدا شد.

به گفته وی، در این دوره داوطلبان با شناخت آتش، شناخت تجهیزات آتش‌نشانی، روش استفاده از تجهیزات آتش‌نشانی، روش استفاده از خاموش‌کننده‌ها، روش‌های اطفا حریق، کار با خودروها آتش‌نشانی، شناخت مخاطرات منزل، روش پیشگیری از حریق و حوادث و دیگر آموزش‌های عملی آشنا شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: این دوره برای نخستین بار توسط مربیان خانمی که پیش‌ازاین دوره‌های آموزشی را گذرانده و به درجه مربیگری رسیده بودند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت ۶ روز برگزار شد، ابراز کرد: در پایان گواهینامه آموزش ۳۰ ساعته به داوطلبان اهدا شد.

سجادی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به‌صورت حضوری با مراجعه به واحد آموزش مرکز مدیریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به نشانی بلوار ۱۵ خرداد و یا با مراجعه به قسمت داوطلبان سایت سازمان به نشانی https://qom.ir/125 برای دوره‌های آینده ثبت‌نام کنند.