بازگشایی کشتارگاه جهان‌زرین فسا با حمایت دستگاه قضایی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کشتارگاه جهان‌زرین فسا در استان فارس که چند سالی به دلیل برخی مشکلات تعطیل شده بود، با حمایت دستگاه قضایی مجددا شروع به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رئیس کل دادگستری استان فارس در مراسم بازگشایی این واحد گفت: کشتارگاه طیور جهان‌زرین در شهرستان فسا که از حدود‌اچهار سال پیش به دلیل برخی مشکلات مالی و مسائل حقوقی تعطیل شده وکارگران آن بیکار شده بودند، مجدداشروع به کار کرد و حدودا ۱۰۰ کارگر مشغول بکار شدند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی؛ ستاد اقتصاد مقاومتی با هدف تحقق شعار سال و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید و در راستای حمایت حقوقی و قضائی از واحدهای تولیدی و صنعتی پیگیری رفع تعطیلی این واحد صنعتی را در دستور کار قرار داد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت: فعالیت ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس در پیگیری مشکلات ۸۰ واحد دارای مشکل ادامه دارد و با مدیریت و نظارت مستقیم معاون قضائی دادگستری استان فارس در هر هفته با تشکیل دو جلسه در اتاق بازرگانی استان فارس و شهرک صنعتی شیراز مشکلات واحدهای صنعتی پیگیری و گره‌ها و موانع موجود در مسیر فعالیت اقتصادی آنان شناسایی و با کمک مسئولان رفع می‌شود.

وی گفت: بررسی کمبود مواد اولیه، عدم وصول مطالبات، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات بانکی و دریافت تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی با ادارات آب و برق و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مواردی است که در بازدیدهای میدانی و هدفمند از واحدهای صنعتی و تولیدی در سراسر استان فارس توسط ستاد اقتصاد مقاومت دادگستری استان فارس پیگیری می‌شود.