بازدید سرپرست معاونت بهره برداری آبفای کشور از تاسیسات آبرسانی شرق گلستان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
علیرضا جزء قاسمی سرپرست معاونت نظارت بر بهره برداری و سید علیرضا طباطبایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طی سفر دو روزه به استان گلستان به اتفاق ابوالفضل رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از برخی پروژه های و تاسیسات آب و فاضلاب استان بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان؛سرپرست معاونت آب و فاضلاب کشور در روز اول سفر ،در بدو ورود از تصفیه خانه فاضلاب شهر بندرگز بازدید و با حضور در مرکز استان پس از بازدید  مرکز پایش و راهبری تاسیسات (تله متری ) جلسه ای  با معاونین و مدیران آبفای استان  برگزار  نمودند.

علی رضا جزء قاسمی در روز دوم سفر خود به استان گلستان پس از حضور در محل تصفیه خانه آب و ایستگاه پمپاژ والش آباد شهر گرگان به سمت شرق استان عزیمت نمودند.

سرپرست معاونت نظارت بر بهره بردای شرکت مهندسی آبفای کشور با حضور در شهر کلاله از ایستگاه پمپاژ مخزن ذخیره  ۲۰۰۰ مترمکعبی طوقه ، چشمه آقسو و مخزن ذخیره ۵۰۰۰ مترمکعبی این شهر بازدید و از مراحل روند بهره برداری از منابع تامین و وضعیت آبرسانی این شهر قرار گرفتند.

علی رضا جزء قاسمی در ادامه سفر به شرق استان گلستان با حضور در شهر گنبد کاووس ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان این مدیریت ،به اتفاق مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب و مدیرعامل شرکت آبفای گستان جلسه بررسی و ارزیابی طرح های مدیریت دارایی های امور آب و فاضلاب گنبد کاووس و همچنین برنامه ریزی جهت رفع تنش آبی شهر گنبد کاووس برای پایان سال جاری و تابستان سال آینده را برگزار نمودند.

در این بازدید ها و جلسات  رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ضمن ارائه گزارش از طرح ها و پروژه های در دست اجرا ، محدودیت ها و مشکلات منابع تامین آبی را تشریح نموده و بر رفع مشکلات اجرایی طرح ها در راستای ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین استان تاکید نمودند.