اجرای طرح بسیج ملی غربالگری دیابت و فشار خون در شرکت آب و فاضلاب گلستان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: در راستای ارتقای سلامت کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، طرح بسیج ملی غربالگری دیابت و فشار خون به همت مسئولین و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان استان گلستان در این شرکت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،ابولفضل رحیمی گفت: هدف شرکت آب و فاضلاب استان گلستان سلامت کارکنان بوده و بخش مهمی از آن نیز معطوف به اعمال تدابیری است که به تامین و تضمین سلامت کارکنان منجر می‌شود و از مهم‌ترین مولفه‌های آن ایجاد بستری در خصوص ارتقای سلامت افراد می باشد و سلامت کارکنان ارتباط مستقیمی با منافع سازمان و اجتماع دارد.

وی در ادامه افزود: با هماهنگی معاونت منابع انسانی و تحقیقات و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان جهت تعیین سطح قند و چربی خون به صورت ناشتا برای کلیه کارکنان ستاد شرکت این طرح انجام شد.

. وی ادامه داد: تداوم اجرای برنامه های آموزشی به همراه تست های سلامت ویژه کارکنان، امکان تشخیص زودرس و پیشگیری از شیوع این بیماری ها را فراهم کرده و سبب ارتقاء و اعتلای سلامت نیروهای خدمت رسان در شرکت می گردد و زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد. لازم بذکر است این طرح به مدت ۳ روز از شنبه ۱۱ آذر تا روز دوشنبه ۱۳ آذر ماه با استقبال کارکنان در ستاد شرکت اجرا گردید.