این پاسخ دندان شکن باعث تقویت و تثبیت جایگاه مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: این پاسخ دندان شکن باعث تقویت و تثبیت جایگاه مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،آیت الله نورمفیدی با تقدیر و تشکر از دلاورمردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران ، گفت: لازم می دانم  این حمله ای را که نیروهای مسلح و نظامی وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی ما در پاسخ آن تجاوز به خاک وطن در  کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام داده اند  را به ملت ایران و همه امت اسلامی تبریک و تهنیت عرض نمایم .

امام جمعه گرگان افزود: این حمله یک افتخاری بزرگ برای یک کشور اسلامی است که بتواند در مقابل تجاوز اسرائیل چنین پاسخ دندان شکنی را انجام بدهد.

نماینده ولی فقیه دراستان گلستان حمله و پاسخ ایران اسلامی  را موجب خوشحالی ملت ایران  و شادمانی همه امت اسلامی و مردم جهان برشمرد و تصریح کرد: علت اصلی شادمانی مردم جهان ازاین حمله آن جنایت ها ، نسل کشی ها و کودک و زن کشی ها  ،ویران کردن خانه ها  وحمله به بیمارستان ها توسط رژیم خبیث اسرائیل بوده که خشم بشریت را برانگیخته است.

وی تاکید کرد: مردم دنیا آرزوی چنین حمله ای را داشتند که ایران اسلامی دست به این کار زده و خوشحالی همگان را برانگیخت و از طرفی هم این پاسخ دندان شکن باعث تقویت و تثبیت جایگاه مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

آیت الله نورمفیدی با تشکرصمیمانه از منویات مقتدرانه  مقام معظم رهبری در راستای عملی نمودن تنبیه رژیم غاصب اسرائیل ،افزود: خداوند رهبر معظم انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی (عج) حفظ نماید  و پرچم این کشور را توسط ایشان به حضرت ولی عصر (عج) برساند.