ایجاد فضاهای ثابت برای عرضه محصولات خانگی بانوان در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر قم گفت: با هدف اشتغال آفرینی و تقویت اقتصاد خانواده‌ها تصمیم گرفته شد که در بازارهای روز ستون‌های ویژه بانوان داشته باشیم و همچنین فضاهای ثابتی را برای عرضه محصولات خانگی بانوان ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نرجس نیازمند در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله سعیدی، اظهار کرد: بر محور تحکیم بنیان خانواده، کارگروه‌هایی ازجمله آسیب‌های اجتماعی، مشاغل، آموزش و تعالی و ورزش و نشاط را ذیل کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر تشکیل‌شده است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای شهر قم اضافه کرد: جلسات متعددی با پژوهشکده‌های فعال در امور زنان و خانواده، حوزه‌های علمیه، مسئولان و اساتید دانشگاه برگزارشده تا از نظراتشان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در مباحث آموزشی، بودجه‌ای برای آموزش پیش‌بینی‌شده و در بحث مشاغل، نسبت به مشاغل زنان و خانواده متمرکز شده‌ایم تصریح کرد: با هدف اشتغال آفرینی و تقویت اقتصاد خانواده‌ها تصمیم گرفته شد که در بازارهای روز ستون‌های ویژه بانوان داشته باشیم و همچنین فضاهای ثابتی را برای عرضه محصولات خانگی بانوان ایجاد شود.