افتتاح و کلنگ زنی ۹  طرح آموزشی و پژوهشی در دانشگاه کاشان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
۹ طرح آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاهی کاشان در آیینی با حضور دکتر قاسم عمو عابدینی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح و مورد بهره برداری و کلنگ زده شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا » در کاشان ، صبح  یک شنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳  بالغ بر ۹  طرح آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاهی کاشان در مراسمی با حضور دکتر قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح ، مورد بهره برداری و کلنگ زده شد.
رئیس دانشگاه کاشان  درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت : این طرحها شامل فیزیک سرای دانشگاه، مرکز توانمندسازی اجتماعی، مرکز بین المللی سازی علوم انسانی، خانه سلامت، کلینیک حقوق، خانه خلاق علوم انسانی، آزمایشگاه روانشناسی، و آزمایشگاه حیوانات فیزیولوژی ورزشی است.

عباس کتابی خاطر نشان کرد: جهت اجرای این طرحها بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
رئیس دانشگاه کاشان کلنگ احداث خوابگاه متاهلی دانشجویی را از دیگر طرح ها عنوان کرد و افزود: این خوابگاه ۲۴ واحدی نیز با زیر بنای ۱۲۰۰ متر مربع ساخته می شود.
کتابی خاطر نشان کرد: این طرح نیز با هزینه ۲۰ میلیاردی با مشارکت خیرین و اعتبارات دولتی دانشگاه مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شایان ذکر است عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه در مراسمی که  با حضور  اساتید و دانشجویان ، مسئول نهاد رهبر ی دانشگاه کاشان  و جمعی از  مسئولان به  مناسبت سالروز گرامی داشت شهادت استاد  مرتضی مطهری و روز استاد در سالن آزادای این دانشگاه  برگزار شده  بود از اساتید سرآمد ، نخبه  و پیشکسوت این دانشگاه تجلیل و تقدیر به عمل آورد .

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی