اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اجرای 11 هزار و 500 متر سیستم آبیاری تحت‌فشار فضای سبز در بوستان‌های این منطقه شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رضا رحیمی در گفت‌وگویی، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه فضای سبز منطقه پنج قم اظهار داشت: بیش از ۵ هزار اصله درخت هرس و بالغ‌بر ۲۰۰ اصله درخت در منطقه پنج در سال گذشته کاشته شده است.

وی اجرای فضای سبز میدان ولی‎عصر(عج) به مساحت ۶ هزار مترمربع را مورد توجه قرار داد و افزود: در راستای زیباسازی معابر منطقه، ۶ هزار جعبه گل فصلی و در میدان ولی‎عصر(عج) نیز ۲هزار و ۸۰۰ نشاء گل فصلی کاشته شد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به جداسازی آب خام از آب شرب در برخی نقاط منطقه تصریح کرد: تأمین آب خام و پروژه جداسازی آب خام از آب شرب در خیابان حیدریان، بوستان اطلس و مسجد مقدس جمکران انجام‌شده است.

وی از اجرای پروژه سیستم آبیاری تحت‌فشار در میدان ولیعصر(عج) خبر داد و عنوان کرد: پروژه سیستم آبیاری تحت‌فشار قطره‌ای در ۵ هکتار از میدان ولیعصر(عج) و بوستان آفتاب اجراشده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار فضای سبز خیابان بهاءالدینی، عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی برای آماده‌سازی شده است.

وی در پایان مساحت برخی بوستان‌های منطقه پنج را مورد توجه قرارداد و گفت: مساحت فضای سبز بوستان میره ای ۳ هزار و ۳۰۰مترمربع  و مساحت فضای سبز انار ۲هزار و۲۰۰مترمربع است.