۸۰ برنامه از سوی سفیران کریمه اهل بیت (ع) در گلستان اجرا می شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر کاروان سفیران کریمه اهل بیت(ع) در استان گلستان گفت: ۶۰۰ نفر دانش آموز زائر اولی ها از گلستان به کربلا اعزام شدند و در دهه کرامت ۸۰ برنامه در سراسر استان اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،، ابوالفضل بخشیانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: در دهه کرامت بیش از ۸۰ برنامه دراستان اجرا می شود و این برنامه ها  از روز ۲۰ اردیبهشت در ۱۰ شهرستان  آغاز  و روز ۲۳ اردیبهشت پایان می یابد.

وی ادامه داد: این کاروان را یک روحانی، یک مداح و ۲ خادم حرم حضرت معصومه (س) و ۶ نفر از خدام استان گلستان همراهی می کنند.

وی ادامه داد: حضور در بیمارستان ها و زندان ها،غبارروبی امامزادگان، گلزار شهدا،دیدار با خیران و بزرگان شهر،دیدار با خانواده شهیدان،حضور در خانه معلولان و سالمندان،حضور در مراسمات استانی و شهرستانی و….. از جمله برنامه های ما است.

بخشیانی افزود: این قرارگاه در فروردین امسال بزرگترین کاروان دانش آموزی در قالب ۶۰۰ نفر از زائر اولی ها را به کربلا معلی اعزام کرد که این اقدام تاکنون در استان گلستان بی سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: در روز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت) خادمان حضرت معصومه (س) به استقبال خادمان زیر سایه خورشید حرم امام رضا(ع) رفته و ویژه برنامه ای را در مرکز استان اجرا می کنند.