هزینه ۵۰۰ میلیارد ریالی برای تملکات خیابان استاد فقیهی/ تملک آخرین ملک در حال انجام است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه تملکات املاک در مسیر خیابان استاد فقیهی تاکنون 500 میلیارد ریال هزینه داشته است، گفت: مقدمات تملک، ملک باقیمانده نیز فراهم‌شده و توافق اولیه با مالک صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه خیابان استاد فقیهی اظهار داشت: کوچه ۱۲ خیابان ۱۹ دی قبلاً معبری ۵ متری بوده است که با اجرای این طرح ۲۶متر و تبدیل به خیابان می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه تنها یک ملک تملک شده باقیمانده است، تصریح کرد: هفت ملک در طرح خیابان ۲۶ متری استاد فقیهی خریداری، تملک و تخریب‌شده و تنها یک منزل باقی‌مانده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه تملکات این خیابان تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته است، ادامه داد: مقدمات تملک ملک باقیمانده نیز فراهم‌شده و توافق اولیه با مالک صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در سال آینده ردیف اعتباری جهت آماده‌سازی دارد، یادآور شد: تکمیل این طرح منوط به همکاری بیمارستان کامکار و سازمان تأمین اجتماعی جهت عقب‌نشینی بخشی از ساختمان‌های آنان است.