پیام تبریک شهردار قم به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت را به عموم شیعیان جهان به‌ویژه مردم قم تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در پیام تبریک دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است:

در روزگاری که تمام قدرت‌های دنیای مادی در جای‌جای عالم تلاش می‌کنند تا قلب انسان را از هرآنچه رنگ و بوی الهی دارد دور کنند و هر ارزش و جایگاه معنوی که می‌تواند ذره‌ای بشر را به سوی نور هدایت کند را بی‌ارزش جلوه دهند و در مقابل ضدارزش‌ها را به فطرت پاک انسان ارجح دانسته و از رواج آن‌ها دریغ نمی‌کنند، آن مسیری که بیش از سایر راه‌ها مورد استقبال انسان‌های آزاد و اندیشمند قرار گرفته تا برخلاف مسیر تباهی دنیای مادی، خود را به سرمنزل مقصود برساند اسلام و سیره اهل‌بیت علیهم‌السلام است.

مسیری که با « اقرا بسم ربک الذی خلق» آغاز شد و در هر برهه به دست فرزندان فاطمه زهرا (س) ادامه یافت. در این مسیر امام هشتم و خواهر گرامیشان بانو فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دو ستاره درخشانی هستند که  مهمان ایران زمین ما شدند و تا همیشه ولی نعمتان همیشگی این مرز و بوم باشند.

دهه کرامت که ابتدایش با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز خواهد شد و در ادامه با ولادت حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام، به استقبال میلاد سلطان خراسان آقا علی بن موسی الرضا (ع) می رویم نیز در ایران اسلامی و برای مردمان این سرزمین دهه‌ای مبارک و شاد است.

دهه‌ای پربرکت که دل‌های عاشقان با امید کرامت در آن به جوش و خروش می‌آید و هر کسی هر چه در توان دارد برای گرامی‌داشت این ایام به کار می گیرد.

آغاز این دهه با « روز دختر» بهانه‌ای است تا جایگاه حقیقی دختران در جامعه اسلامی ما نشان داده شود و الحمدالله هر سال این گرامیداشت بهتر و باشکوه تر از قبل برگزار می‌شود.

خدا را شاکریم که توفیق خدمت در شهری را به ما عنایت فرمود که یکی از درهای بهشت از آن باز می‌گردد و «حرم اهل بیت (ع)» نام گرفته است.

تلاش و خدمت درجهت کسب رضایت زائران حرم اخت الرضا، حضرت فاطمه معصومه (س) و مجاوران و همسایگان این صحن و سرای مقدس توفیق بزرگی است که قطعا در روزهای دهه کرامت دو چندان خواهد شد.

بار دیگر میلاد فرخنده بانو فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه پر فیض کرامت را به همه عاشقان و ارادتمندان خاندان عترت و طهارت تبریک گفته و برگزاری جشن این میلاد در حضور ولی عصر صاحب الزمان (ع) را برای همه شهروندان آرزومندم.

خوشبخت قوم طایفه، ما مردم قمیم

جاروکشان خواهر خورشید هشتمیم

اعجاز این ضریح که همواره بی حد است

چیزی شبیه پنجره فولاد مشهد است

بوی مدینه می وزد از شهر ما، بیا

ما در جوار حضرت زهرا نشسته‌ایم

سید مرتضی سقائیان‌نژاد