پشتیبانی شهرداری قم از تمام دستگاه‌های اجرایی در نیمه شعبان/ ارائه خدمات مطلوب در بلوار پیامبر اعظم(ص)
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: شهرداری قم با توجه به اینکه توان خوبی در حوزه نیروی انسانی و ماشین آلات دارد، پشتوانه خوبی برای تمام دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه بازدید از ستادهای خدمت رسانی نیمه شعبان اظهار داشت: شهرداری قم مانند هر سال زودتر از تمام دستگاه‌های اجرایی مجموعه ستاد خدمات زائرین خود را فعال کرده است.
وی با اشاره به انجام مقدمات برگزاری مراسم نیمه شعبان در ستاد تسهیلات شهرداری قم افزود: ایان ارگان با همکاری خوبی که با دستگاه های مختلف داشته، خدمات خوبی را در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای زائران ارائه کرد.
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم به ساماندهی امور خدماتی و ترافیکی در مسیرهای منتهی به مسجد جمکران اشاره کرد و گفت: رنگ آمیزی و نورپردازی که برای نخستین بار در بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام شد توانسته فضای مناسبی برای خدمت رسانی به زائرین ایجاد کند.
شهرداری قم با توجه به اینکه توان خوبی در حوزه نیروی انسانی و ماشین آلات دارد، پشتوانه خوبی برای تمام دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی نوروزی و نیمه شعبان است.