وحدت مذاهب در کرمانشاه در کشور الگوست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حجت الاسلام و المسلمین غفوری گفت: بحمدالله در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در استان کرمانشاه نسبت به سایر مناطق نمونه بوده است و خدا را بابت این نعمت شکرگزاریم و با شهدای والامقام شیعه و اهل سنت که ما میراث دار آنها هستیم عهد می‌بندیم که تا پای جان از این وحدت مراقبت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از کرمانشاه، اولین گردهمایی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت کرمانشاه در بیت نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفور‌ی در این گردهمایی با اشاره به جنایات اخیر در غزه بیان کرد: امروز دل همه ما از مصائبی که به مردم مظلوم غزه وارد شده، خون است و مهمترین پیام گردهمایی امروز ائمه جمعه استان کرمانشاه اعلام حمایت قاطع ائمه محترم جمعه‌ شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه از مردم مظلوم غزه و اعلام محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: بحمدالله در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در استان کرمانشاه نسبت به سایر مناطق نمونه بوده است و خدا را بابت این نعمت شکرگزاریم و با شهدای والامقام شیعه و اهل سنت که ما میراث دار آنها هستیم عهد می‌بندیم که تا پای جان از این وحدت مراقبت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: با تمام توان از جایگاه نماینده ولی فقیه و ارتباط با مسئولان کشوری، برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.

در این دیدار ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه در خصوص مشکلات و مسائل شهرستان حوزه فعالیت خود به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام.