هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارت‌آموزی مورد توجه بیشتری قرار بگیرند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارت‌آموزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهرداد ویسکرمی در شورای نظارت بر مدارس غیردولتی که در محل اداره کل آموزش و پرورش لرستان برگزار شد، اظهار کرد: خدمت به مردم وظیفه اصلی مسئولین نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه دو شاخصه عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در انقلابی‌گری بسیار مهم است، افزود: آموزش و پرورش یکی از مهمترین ارکان پیشرفت جامعه محسوب می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به آموزش و پرورش توجه به آینده کشور است و خوشبختانه یکی از اقدامات مفید که به طور جدی هم در دولت و هم در مجلس پیگیری شد موضوع رتبه‌بندی فرهنگیان بود.

ویسکرمی با بیان اینکه مدارس غیردولتی کمک کار مهم آموزش و پرورش هستند، بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر هم در بحث تجهیزات و هم منابع انسانی این مدارس در حال پیشرفت هستند و بیشتر از گذشته هم باید مورد توجه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مطالبات استان و به خصوص تعلیم و تربیت جزو اولویت‌های نمایندگان برای پیگیری و به نتیجه رساندن است، گفت: هنرستان‌ها و رشته‌های فنی و مهارت‌آموزی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.