نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات انکارناپذیر است / رد صلاحیت ۲۵ نامزد انتخاباتی و عدم احراز صلاحیت ۱۱۳ نامزد در انتخابات مجلس
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار مرکزی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در تقویت مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو انکارناپذیر و تعیین کننده است، گفت: جایگاه رسانه‌ها در امیدآفرینی و اطلاع‌رسانی‌های درست به مردم بسیار مهم است و در این رابطه باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی، افزود: باتوجه به شکست سنگین دشمن در اتفاقات سال گذشته، انتشار اخبار با هدف تضعیف روحیه اجتماعی و کاهش مشارکت مردم از اقدامات اصلی آن‌ها برای انتخابات پیش رو است.

وی ادامه داد: دشمن قطع به یقین برنامه‌های گسترده‌ای برای تضعیف انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد. در این راستا رسانه‌ها باید از هم اکنون با پیش‌بینی چنین وضعیتی قدرتمندانه مقابل دسیسه‌های دشمن بایستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی نیز در این جلسه گفت: از مجموع ۵۲۳ نامزد انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان ۲۵ نامزد رد صلاحیت شدند. همچنین در انتخابات پیش رو ۱۱۳ نامزد انتخاباتی استان عدم احراز صلاحیت شدند که به دلیل کمبود و یا نقص مدارک بوده است.

بهنام نظری افزود: مدیران دولتی حتی با یک رفتار غیرمستقیم حق حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود. دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارد و تنها تمامی تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور به کار می‌گیرد.