منشور اقدام و عمل مدیران تامین اجتماعی ابلاغ شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
احمدی اسفندیاری گفت: ماحصل بررسی‌های کارگروه‌های تخصصی به ۱۰ محور کلی تبدیل و با عنوان منشور اقدام و عمل کارکنان و مدیران سازمان، به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد اسفندیاری (معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی) در همایش مدیران سازمان تامین اجتماعی در قم اظهار کرد: در همایش سال گذشته مدیران سازمان تامین‌ اجتماعی، ماحصل بررسی‌های کارگروه‌های تخصصی به ۱۰ محور کلی تبدیل و با عنوان منشور اقدام و عمل کارکنان و مدیران سازمان، به استان‌ها ابلاغ شد.

وی تأکید کرد: این منشور در ادامه پیگیری راهبردهای هشت‌گانه ابلاغی مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی برای تحول در سازمان به استان‌ها ابلاغ شد و برای بالندگی محورهای ابلاغی، تجربیات موفق استان‌ها در قالب محورهای اشاره شده به دبیرخانه ارسال و مورد داوری قرار گرفت.

اسفندیاری افزود: ۳۶۹ تجربه در مسیر تحول در سازمان تأمین‌اجتماعی از سراسر کشور و نیز ادارات و معاونت‌های ستادی سازمان، جمع‌آوری و از این تعداد ۳۳ عنوان انتخاب شد تا در قالب نشست‌های تخصصی در همایش سال جاری مورد بررسی قرار گیرند.

وی توضیح داد: امسال نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در بخش‌های بازنشستگی، کارگری و کارفرمایی در همایش مدیران سازمان تأمین‌ اجتماعی حضور دارند و امید داریم که در تصمیم‌سازی‌های سازمان بیشتر از نظرات و همفکری این بزرگواران بهره‌مند شویم.

اسفندیاری در ادامه از تشکیل شورای راهبردی شرکای اجتماعی سازمان تأمین‌ اجتماعی خبر داد و افزود: ارزیابی عملکرد ۶ ماهه اول و تدوین برنامه ۶ ماه دوم تأمین‌اجتماعی در راستای پایدارسازی این سازمان از جمله برنامه‌ها و نشست‌های مرتبط با همایش سراسری مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی است.