منتظری: نگاه ویژه ای به مناطق محروم در لایحه بودجه ۱۴۰۲ شده است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی توجه به بخش تولید و حوزه مسکن و همچنین نگاه ویژه به مناطق محروم از جمله نقاط قوت لایحه بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، غلامرضا منتظری با اشاره به نقاط قوت لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: توجه به بخش تولید با هدف افزایش فرصت های شغلی و همچنین توجه به رشد و بالندگی استان ها از نقاط قوت لایحه بودجه سال آینده است.

وی با بیان اینکه اعتباری برای رشد و بالندگی استان ها درنظر گرفته شده است، افزود: در صورتی که این اعتبار به صورت کامل تخصیص پیدا کند، گام بزرگی محسوب می شود.

نماینده گرگان و آق قلا، توجه جدی به حوزه مسکن را از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه برشمرد و گفت: معافیت های مالیاتی در لایحه بودجه نکته مهمی است و علاوه بر آن نگاه ویژه ای به مناطق محروم شده است؛ در قانون بودجه ۱۴۰۱ و همچنین لایحه بودجه ۱۴۰۲ کمک به مناطق محروم کم نظیر است.

منتظری در ادامه با بیان اینکه باید برخی از بخش های لایحه بودجه تقویت شود، توضیح داد: اعتبارات در حوزه فرهنگ و آموزش کافی نیست؛ همچنین در بخش بهداشت و درمان با وجود رشد محاسبه شده اما باز هم باید بازنگری شود.

به گفته وی، اعتبارات حوزه ورزش کافی و پاسخگو نیست و باید توجه ویژه ای شود.

  • منبع خبر : ایسنا