مدیران برای آسودگی مردم فداکاری کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: مدیران باید آسایش خود را فدای آسودگی و امنیت مردم کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، روح‌الله سلگی شب گذشته در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران، افزود: خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم ویژگی بارز دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اصل بازرسی برای تضمین سلامت جریان امور در دستگاه‌های اجرایی، یادآور شد: نظارت بر چگونگی روند امور در دستگاه‌ها راهبرد مدیریتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در نظام اسلامی شٱنی جز خدمتگذاری صادقانه ندارند.

وی مدیریت درحکومت دینی زیر پرچم ولایت و رهبری را افتخار ابدی دانست و افزود: تلاش برای ارتقای کارآمدی حکومت دینی رسالت خطیر مدیران کشور است.

سلگی تصریح کرد: افزایش تلاش و همت مدیران برای گره‌گشایی از مشکلات کشور مقوم امنیت ملی و متضمن تقویت پایه‌های حکومت دینی است.

وی با اشاره به تلاش سازمان یافته دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی، یادآور شد: تبلیغات پرحجم برای ارائه تصویر ناکارآمد از نظام اسلامی راهبرد همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در مازندران با اشاره به شکست توطئه سنگین دشمنان علیه کشورمان در حوادث اخیر، اظهار کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و همراهی آنان با مسئولان رمز عبور از همه توطئه‌ها و پیشتازی به‌سوی قله‌های پیشرفت آرمانی است.

سلگی با بیان اینکه واپسگرایی و عقب ماندگی از نیازهای نو به نوی جامعه آفت زاست، بر لزوم بهره‌مندی از اندیشه‌های پاک و ناب جریان انقلاب برای پیشبرد امور در عرصه حکمرانی تاکید کرد و افزود: مدیران انقلابی و دغدغه‌مند باید چتر خدمت‌رسانی خود را روی همه اقوام ایرانی با سلایق مختلف بگسترانند تا شکافی در جامعه رخ ندهد.

معاون استاندار مازندران تلاش برای اختلاف افکنی و چند دستگی در بین اقشار مردم را اقدامی خطرناک و ناهمسو با آرمانهای انقلاب دانست و تصریح کرد: پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی آرمان واحد مردم و مسئولان است.