محافظت ویژه از عرصه‌های فضای سبز در چهارشنبه آخر سال
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بر ضرورت آماده‌باش متولیان شرکت‌های نگهداری فضای سبز برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان با اشاره به تدابیر اتخاذشده از سوی این سازمان در چهارشنبه پایان سال به‌منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار در عرصه‌های فضای سبز اظهار کرد: در این راستا کلیه مدیران عامل شرکت‌های نگهداری فضای سبز، کارشناسان و سرپرستان کارگاه، سرباغبانان پیمانکاران در بعدازظهر روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ اسفندماه موظف به حفظ و حراست از عرصه‌های فضای سبز شده و باید عرصه‌های تحت مدیریت حضور فعال داشته باشند.
وی با تأکید بر ضرورت تهیه کپسول آتش‌نشانی و همچنین شارژ کپسول‌های موجود در عرصه‌های فضای سبز ابراز کرد: کلیه سرشاخه‌های خشک و بقایای حاصل از هرس و همچنین ضایعات قابل اشتعال باید به محل‌های امن شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه باید از هرگونه آتش‌سوزی در عرصه‌های فضای سبز جلوگیری شود، گفت: همچنین ضروری است تدابیر لازم در خصوص تهیه پمپ‌های آب و تانکر و آمادگی برای مقابله با هرگونه آتش‌سوزی‌های احتمالی اتخاذ شود.