لطفی: قم باید الگوی تمام استان های کشور باشد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه استان قم، گفت: شهر قم باید از همه نظر الگو باشد و در حوزه تبلیغات انتخاباتی نیز الگوی دیگر استان‌ها باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، نصرت اله لطفی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید در زمینه تبلیغات قانون را رعایت کنند و در این زمینه رسالت و وظیفه مهمی بر عهده دارند، نامزدها از تخریب در زمینه تبلیغات پرهیز کنند و اخلاق را زیر پا نگذارند و کمیته تبلیغات استان وظیفه دارد در این زمینه ورود کرده تا حق نامزدها از بین نرود‌.

فعال فرهنگی قم با اشاره به لزوم رفع مشکلات استان گفت: پیش از انقلاب اسلامی سابقه بازداشت دارم و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری، استانداری فعالیت کرده و ۲۴ سال رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم و ۵ سال در شورای فرهنگ عمومی استان فعالیت کردم و از ظرفیت های عظیم استان قم مطلع هستم.

این کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان این که ضعف زیرساخت های شهری و حمل نقل قم مورد توجه مسئولان باشد، خاطرنشان کرد: رشد بی رویه بیابان زدایی، بافت فرسوده و بیکاری از جمله مهم ترین مشکلات قم است و همچنین ضعف زیرساخت شهری ازجمله حمل و نقل شهر قم و خدمات به گردشگران باید مورد توجه قرار بگیرد.