لزوم وحدت رویه در تبلیغات محیطی و فضای مجازی و نهادینه شدن هویت بصری ثابت در شهر قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: با تقویت وحدت رویه در بخش‌های مختلف تبلیغات شهری، باید به سمتی حرکت کنیم که شکل و نحوه تبلیغات فیزیکی در سطح شهر و فضای مجازی مطابق یکدیگر باشد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده در جلسه کمیته تبلیغات شهری شهرداری قم به مناسبت عید غدیر خم، ماه محرم و حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: به دستور شهردار قم، محوریت فضاسازی شهری بر عهده این اداره کل گذاشته‌شده است.

وی با اشاره به اهمیت فضاسازی‌های شهری در تعظیم شعائر دینی عنوان کرد: در کنار وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری در اقدامات فرهنگی و محیطی، لازم است تا از تمام ظرفیت‌های موجود جهت فضاسازی‌های شهری مناسبت‌های پیش رو استفاده شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: با تقویت وحدت رویه در بخش‌های مختلف تبلیغات شهری، باید به سمتی حرکت کنیم که شکل و نحوه تبلیغات فیزیکی در سطح شهر و فضای مجازی مطابق یکدیگر باشد.

وی با اشاره به اهمیت وحدت رویه در تبلیغات فضای مجازی نیز یادآور شد: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری قم، توسعه و تقویت تبلیغات در فضای مجازی است.

کلانترزاده با تأکید بر اهمیت نهادینه شدن هویت بصری ثابت در تبلیغات شهری، تصریح کرد: پروژه‌های نورپردازی جذاب و نوینی توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم در دستور کار قرار دارد که تکمیل آن‌ها می‌تواند زیست شهری قم را پویاتر نماید.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان و گروه‌های مختلف مردمی جهت راه‌اندازی کاروان‌های خودرویی همزمان با عید غدیر خم، ابراز کرد: در این زمینه شهرداری تلاش می‌کند تا پرچم و سایر اقلام مورد نیاز را در اختیار هیات های مذهبی قرار دهد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین با اشاره به نزدیکی به ماه محرم، گفت: به همین منظور طرح‌هایی «هر خانه یک حسینیه»، «آیین سیاه‌پوشانی شهر» و سایر برنامه‌های جاری مجموعه مدیریت شهری قم، با مشارکت عمومی شهروندان جهت فضاسازی شهری و نصب پرچم و ریسه در مقابل درب منازل در دستور کار قرار خواهد گرفت.