لزوم توجه به فضای مجازی شهر در اقدامات فرهنگی کنگره شهدا/ نوجوانان جامعه هدف در برگزاری کنگره شهدا هستند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به لزوم توجه به فضای مجازی شهر در اجرای کارهای فرهنگی کنگره شهدا اشاره کرد و گفت: نوجوانان از گروه‌های مهم هدف در برگزاری برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدای استان قم هستند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در جلسه کمیته فضاسازی و تبلیغات کنگره شهدای استان قم که در شهرداری قم برگزار شد، به زمان باقی‌مانده تا برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: باید زمان را در نظر گرفته و برنامه‌های که امکان عملیاتی کردن آن راداریم، انجام دهیم.

وی نوجوانان را جامعه هدف در کنگره دانست و افزود: باید در اجرای کنگره شهدا علاوه بر ورود ارگان‌ها و نهادها در کنار شهرداری مردم را نیز شریک کنیم و به فضای مجازی نیز اهمیت دهیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اهمیت مشارکت دیگر ارگان‌ها در برنامه‌های فرهنگی کنگره شهدا و به بازی گرفتن فعالان فضای مجازی تصریح کرد: می‌توانیم ۴۰ روز قبل از کنگره به‌صورت یک برنامه هماهنگ در مدارس به معرفی شهدا بپردازیم و مساجد، تکایا، دانشگاه و حوزه علمیه نیز باید در این برنامه همراه شوند.

وی ادامه داد: هر مسجد شهدای مشخصی دارد که می‌توانیم ۱۰ روز قبل از کنگره در مسجد ایستگاه صلواتی به نام شهدا و به نیت شهدا برپا کنند؛ برنامه‌های امسال روز قم را نیز با محوریت شهدا و با شعار”در سایه کریمه در جاده شهادت” برگزار می‌کنیم.

طباطبایی نژاد در پایان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزاری رویداد گردشگری در حوزه جهاد و مقاومت است که همسو با کنگره شهدا خواهد بود.