قم آماده جشن‌های دهه کرامت و استقبال از رئیس‌جمهور/ نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همزمان با آغاز دهه کرامت و به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم، بیش از ۳ هزار مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر نصب و همکاری‌های لازم با ستادهای مردمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه انجام‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت و میلاد مبارک فاطمه معصومه(س)، دور دوم سفر ریاست جمهور به استان قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

به دنبال این سفر فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام‌شده است.

بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل ، آویز ، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاوردهای دولت در استان قم، سفر ریاست جمهوری و جشن‌ها و مراسمات دهه کرامت نصب‌شده است.

در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه بنرهای بزرگ دیوارنگاره  در میدان شهدای مدافع حرم و سر درب عوارضی قم تهران نصب‌شده است.

با تلاش مجموعه مدیریت شهری و با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام‌شده، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمات رسان آیت‌الله رئیسی در استان قم آغاز شده است و رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت‌اند.

به همت شهرداری قم هماهنگی‌های لازم جهت واگذاری سازه به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام‌شده و در صدور مجوزهای فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان تسهیل‌گری های لازم انجام‌شده است.

چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشتگانه از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری است که در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌ها انجام و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشتگانه توسط روابط عمومی شهرداری اجرایی شده است.

شهرداری قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت همراه در بیستم اردیبهشت‌ماه به قم اظهار کرد: لازم است تمام بخش‌های شهرداری قم برای خدمت‌رسانی در این سفر آماده‌باش بوده و تمامی تدابیر مرتبط با شهرداری قم اتخاذ شود.

وی افزود: تمام اقدامات حوزه سفر با محوریت دفتر شهردار و با هماهنگی مجموعه مدیریت استان تنظیم و برنامه‌ریزی می‌شود و برای میزبانی از رئیس محترم جمهور و هیئت دولت آماده هستیم.

سقائیان نژاد با بیان اینکه شهر قم با وجود پذیرایی سالیانه از ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی ، شهری حساس و مهم است گفت: برای اجرای پروژه‌های بسیار مهم هسته مرکزی شهر که نیاز شهر قم و آبروی نظام است، نگاه مثبت دولت سیزدهم بسیار راه‌گشا بوده و تاکنون گام‌های خوبی برداشته‌شده است.