فصل پر فراز و نشیبی را پشت سرگذاشتیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر تیم فوتسال آلومینیوم گفت: فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، اما خوشبختانه در پایان موفق شدیم سهیمه تیم را در لیگ حفظ کنیم.

ابوالفضل آبایی در گفتگو با خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، افزود: آلومینیوم در آخرین رقابت نفس‌گیر مقابل گهرزمین، موفق شد مقابل این تیم پرمهره به تساوی دست پیدا کند، تا با شرایط بهتری، خود را برای حضوری قدرتمند در فصل آینده آماده کند.

وی ادامه داد: حال که این رقابت‌ها به پایان رسیده است، وظیفه خود می‌دانم از عواملی که در طول فصل ما را یاری رساندند، تشکر و قدردانی کنم. از کارگران پر تلاش ایرالکو که با گردش چرخ تولید در این ابرکارخانه، زمینه حیات باشگاه را فراهم کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

مدیر تیم فوتسال آلومینیوم اظهار داشت: همچنین نگاه مثبت اعضای محترم هیئت‌مدیره، سهام‌داران و مدیرعامل ایرالکو که با قبول مسئولیت اجتماعی این واحد صنعتی، چراغ ورزش استان را یک تنه روشن نگهداشتند و نقش مهمی در بقای تیم در لیگ برتر داشتند.

آبایی تصریح کرد: اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سایر عوامل باشگاه در طول فصل کنار ما بودند و برای این بقا از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. همچنین کادر فنی نیم فصل اول و دوم و بازیکنان پرتلاش که مردانه برای حفظ تیم در لیگ جنگیدند، تلاش آنها ستودنی بود.

وی بیان داشت: عوامل هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان، اورژانس، نیروی انتظامی و سایر ارگان‌هایی که همواره در طول برگزاری مسابقات در کنار ما بودند، در این پیروزی و بقا جایگاه ویژه‌ای به خود اختصاص دادند.

مدیر تیم فوتسال آلومینیوم به برنامه‌ریزی این باشگاه برای فصل آینده‌ اشاره داشته و تأکید کرد: خوشبختانه مدیران مجموعه نگاه مثبتی به تیم دارند و قطعاً همین نگاه شرایط بهتری را در فصل آینده برای ما رقم خواهد زد.