عباس شیری: محبوبیت سردار سلیمانی بین المللی است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سخنگوی جامعه کارگری استان قم با بیان این که محبوبیت سردار سلیمانی بین المللی است، گفت: کارگران همانند همه اقشار مردم، بر خود وظیفه می دانند که از شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی که تمام عمر خود را برای اعتلای اسلام و ایران گذاشت، تکریم کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس شیری رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با حضور کارگران صنوف مختلف و برخی از شخصیت های استانی از جمله سرهنگ والایی صمد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان قم و …، در محل کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان قم برگزار شد،  اظهار داشت: سردار سلیمانی شخصیتی محبوب در بین تمام اقشار جامعه است و حتی می توان گفت که محبوبیت ایشان فرامرزی و بین المللی است.

رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم افزود: برگزاری مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، خواسته بسیاری از جامعه کارگری استان قم بود و ما هم بعنوان مسئول تشکلات کارگری استان قم، وظیفه خود دیدیم که برای این مهم اقدام کرده و مراسمی را برگزار کنیم.

شیری اضافه کرد: سردار سلیمانی در چند سخنرانی خود تصریح کرده بودند که من مدتی کارگر بنا بودم و از این جهت ما افتخار می کنیم که یکی از محبوبترین شخصیت های جهان، با افتخار تمام از شغل کارگری یاد می کند و درآمد آن را با برکت می داند.

سخنگوی جامعه کارگری استان قم افزود: امیدواریم مسئولان کشور منش سردار سلیمانی را سرلوحه کاری خود قرار دهند و بدانند اگر راه و روش ایشان که به فرموده مقام معظم رهبری یک مکتب است را سرلوحه کارشان قرار دهند، مردم عملکردشان را می بینند و محبوب مردم خواهند شد.