صدور دستورالعمل‌های ایمنی در بین مساجد و محافل عزاداری قم/ لزوم رعایت ضوابط ایمنی در ایستگاه‌های صلواتی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در قالب هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه، تمام دستورالعمل‌های ایمنی برپایی محافل عزاداری‌ها به مساجد، بقاع متبرکه و غیره صادرشده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی زندیه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ماه محرم شهرداری قم اظهار داشت: در قالب بازدیدهای ایمنی آتش‌نشانی قم، دستورالعمل‌های ایمنی به مسئولان هیئات مذهبی و مسئولان اماکن مذهبی صادرشده است.

به گفته وی، بازدیدهای ایمنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم از یک ماه گذشته از مساجد، تکایا، حرم مطهر و مسجد مقدس آغازشده است.

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در قالب هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه، تمام دستورالعمل‌های ایمنی برپایی محافل عزاداری‌ها به مساجد، بقاع متبرکه و غیره صادرشده است.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با ماه محرم، پیام‌های ایمنی در قالب زیرنویس تلویزیونی از سیمای نور تا پایان ماه محرم پخش خواهد شد.

زندیه با بیان اینکه آموزش مسئولان ایستگاه‌های صلواتی و دیده شدن ضوابط ایمنی در آن‌ها از دغدغه‌های مهم سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم است، گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم آمادگی دارد در حد محدود بخشی از نیاز هیات‌های مذهبی به کپسول گاز را تأمین یا نسبت به شارژ آن‌ها اقدام نماید.