شب پرحادثه برای آتش‌نشانی قم/ از تخریب منزل تا نجات دختربچه ۱۰ ساله از چاه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به برخی از حوادث چهارشنبه پایانی سال گفت: شب گذشته حوادث مختلفی ازجمله تخریب یک یاب منزل، نخات دختربچه، اطفا حریق‌های مختلف و.... توسط عوامل آتش‌نشانی انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حمید کریمی با اشاره به آماده‌باش کامل عوامل عملیاتی آتش‌نشانی قم در روز و شب چهارشنبه پایانی سال اظهار داشت: تمامی پرسنل عملیاتی به‌منظور تأمین ایمنی چهارشنبه آخر سال در آماده‌باش کامل بودند.

وی با بیان اینکه پرتاب مواد محترقه و سنگ به ماشین‌آلات آتش‌نشانی خساراتی به همراه داشته است، ابراز کرد: چهار دستگاه خودرو دچار حادثه شده که بر اثر شکستگی شیشه یکی ماشین‌ها، یکی از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی دچار حادثه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: همچنین یک مورد انفجار و تخریب در یک واحد مسکونی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی گزارش‌شده بود.

وی با تأکید بر اینکه بر اثر این حادثه بلافاصله نیروهای نجات و حریق به محل اعزام شدند تصریح کرد: سه مصدوم شامل ۲ آقا و یک خانم باردار از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

کریمی خاطرنشان کرد: همچنین در طبقه دوم نیز یک نفر محبوس شده بود که تیم نجات این فرد را رهاسازی و از محل حادثه دور کردند.

وی همچنین با اشاره به وقوع حادثه سقوط دختر بچه ۱۰ ساله در چاهی در پردیسان اظهار داشت: شب گذشته دختر بچه‌ای ۱۰ ساله در خیابان هویزه پردیسان در چاهی ۲۰ متری سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی پردیسان بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند، اذعان کرد: خوشبختانه ارتباط کلامی نیروهای عملیاتی با کودک برقرار شد و این کودک با تلاش عوامل به‌طور معجزه‌آسایی نجات یافت.