سند هویتی و شناسنامه سرداران شهید مهدی و مجید زین‌الدین رونمایی شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سند هویتی و شناسنامه سرداران شهید مهدی و مجید زین‌الدین همزمان با سالروز شهادت فرمانده لشگر 17 امام علی بن ابیطالب(ع) رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، در سالروز شهادت سردار رشید اسلام فرمانده لشگر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام و برادر شهیدش، با حضور مادر شهیدان زین‌الدین، محفل انس با قرآن به همراه رونمایی از سند هویتی و شناسنامه این دو شهید والامقام برگزار گردید.

رونمایی از شناسنامه سرداران شهید مهدی و مجید زین‌الدین با حضور مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استانداری، ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و تیموری مدیرکل ثبت‌احوال استان قم، در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار گردید.

در این برنامه قاری بین‌المللی سید محمدجواد حسینی، قاری نوجوان محمدحسین اقبالی و گروه انوارالهدی به قرائت و اجرای برنامه پرداختند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: هویت ایران نشأت گرفته از خون شهیدان است و بهای استقلال خون‌هایی بوده که از آغاز نهضت امام خمینی(ره) بر پای این شجره طیبه ریخته شده است.

ابوالقاسم مقیمی افزود: شهیدانی همچون شهید زین‌الدین در دوره‌های مختلف زندگی خود با تکیه‌بر اعتقادات و آموزه‌های قرآنی در دوراهی‌های انتخاب، جهاد و ایثار و راه حق را به‌راحتی و آسایش شخصی ترجیح دادند.