سنجش میزان رضایت مسافران و زائران از خدمات ستاد تسهیلات سفر استان قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم از انجام نظرسنجی بر خط خدمات ارائه‌شده به زائران و مسافران در ایام نوروز 1401 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی کلانترزاده با اعلام فعالیت ۱۰ کمیته اجرایی در ذیل ستاد تسهیلات سفر استان قم، گفت: خدمات متنوعی توسط این کمیته‌ها و اعضای آن‌که از دستگاه‌ها و نهادهای استان قم هستند در مدت ۲۰ روزه فعالیت عملیاتی ستاد به زائران و مسافران شهر قم ارائه‌شده است.

وی لزوم سنجش اثربخشی این خدمات را یادآور شد و افزود: با توجه به ابعاد گوناگون فعالیت این کمیته‌ها و سنجش رضایت این خدمات توسط مسافران شهر قم، این نظرسنجی به‌صورت برخط انجام خواهد پذیرفت.

کلانترزاده انجام این نظرسنجی را مصوبه کمیته اطلاع‌رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم دانست و ادامه داد: نتایج این نظرسنجی به سایر کمیته‌ها اعلام خواهد شد تا نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها مشخص و برای برنامه‌ریزی‌های آینده مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم دسترسی برای شرکت در این نظرسنجی را از طریق پرتال جامع زیارت و گردشگری شهر قم به نشانی qomzaer.ir و یا به‌صورت مستقیم با لینک https://b2n.ir/r85635 اعلام کرد و افزود: از مسافران و زائران شهر مقدس قم خواهشمندیم با شرکت در این نظرسنجی، در بهبود سطح خدمات ستاد تسهیلات سفر استان قم و ایجاد زمینه میزبانی بهتر همکاری نمایند.