سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در تعاونی‌ مسکن تهران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
محمد آذرپناه اظهار کرد: ۱۳۳ شرکت تعاونی مسکن با ۱۵ هزار و ۶۶۰ عضو در این مدت تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، از سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریالی در بخش تعاونی‌های مسکن در استان تهران در دولت سیزدهم خبر داد.

محمد آذر پناه با اشاره به تاسیس ۱۳۳ شرکت تعاونی مسکن با ۱۵ هزار و ۶۶۰ عضو در این مدت، افزود: این شرکت‌ها با ایجاد ۲ هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی، نقش مهمی در رونق اشتغالزایی و توسعه بخش مسکن در استان تهران ایفا کرده اند.

وی افزود: حمایت از تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن از جمله اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم بوده است. در این راستا، تسهیلات و اعتبارات مختلفی به این تعاونی‌ها اختصاص یافته است تا بتوانند فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه تعاونی‌ها از جمله بسترهای مناسب برای مشارکت مردم در امور اقتصادی و اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم مصمم بوده که با حمایت از تعاونی‌ها، زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در کشور فراهم کند.

وی در پایان از همه کسانی که در تاسیس و فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان تهران مشارکت داشته اند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همدلی همه، شاهد رونق روزافزون این بخش در استان تهران باشیم.