سالک: برخی مسئولان از موقعیت خود برای جهاد تبیین استفاده نمی‌کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جهاد تبیین و ورود به جنگ روایت‌ها واجب است،گفت: برخی مسئولان از موقعیت خود برای جهاد تبیین استفاده نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک با اشاره به اهمیت جهاد تبیین و نبرد روایت‌ها، اظهار کرد: نوع خلقت بشر به گونه‌ای است که باید مطالب را ببیند و بشنود  و در قلب و مغزش آن‌ها را تجزیه و تحلیل کند و در این بین آنکه زودتر مطالب را بیان کرده و قلب و ذهن افراد را در اختیار بگیرد، در جنگ روایت‌ها برنده خواهد بود.

وی ادامه داد: دشمن وارد جنگ روایت‌ها شده بنابراین افراد متخصص باید مجموعه پیشرفت‌های کشور را به عموم مردم و مخصوصا جوانان بیان کنند تا تلاش دشمن در فضای مجازی برای نمایش تصویر دروغین از کشور به نتیجه نرسد اما اگر روایت‌گری قطع شود، دشمن ذهن‌ها را تسخیر کرده و هرگونه فرمان دهد، ذهن تسخیرشده همانگونه عمل می‌کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهاد تبیین و روایتگری نقش اساسی در بالابردن اعتماد مردم به حاکمیت و حفظ بنیه‌های وحدت حول محور ولایت دارد، تصریح کرد: از این جهت جهاد تبیین و ورود به جنگ روایت‌ها واجب است البته روایات هم باید مستند و خدشه‌ناپذیر باشد تا دشمن از آن سوء‌استفاده نکند.

سالک در پایان درباره عملکرد مسئولان در جنگ روایت‌ها خاطرنشان کرد: نمی شود به همه یک نمره داد، زیرا عملکردها متفاوت بوده است. برخی در این زمینه بسیار فعال بوده و درباره برخی مسئولان هم با کمال تاسف باید گفت که از موقعیت خود برای جهاد تبیین استفاده نمی‌کنند. در این زمینه به هرچه قدر کم کاری شود، به همان اندازه بستر  برای فعالیت دشمن فراهم می شود.

  • منبع خبر : ایسنا