رشد قیمت دو محصول سایپا در بازار + جدول
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در روز 12تیر ماه 1401 «کوییکR» و «تیبا صندقدار» در بازار با افزایش قیمت عرضه شدند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، ارزیابی خودرو نشان دهنده آن است که امروز با وجود کاهشی شدن نرخ دلار دو محصول سایپا در بازار رشد قیمت داشته اند و سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی ها نشان می دهد «تیبا صندوقدار» امروز با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۱۹۷ میلیون تومان قیمت خورد و  «تیبا ۲ معمولی» هم در بازار ۲۰۶ میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

خانواده هم کوییک امروز در بازار هم رشد یک میلیونی قیمت داشت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شد. با این شرایط «کوییکR » امروز ۲۲۳ میلیون تومانی قیمت خورد و رشد یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار ۲۱۲ میلیون تومان شد و تغییر قیمت نداشت.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز ۳۷۷ میلیون تومان بدون تغییر قیمت خورد . از سوی دیگر قیمت «ساینا» هم ۲۱۴ میلیون تومان در بازار باقی ماند.

  • منبع خبر : اقتصاد نیوز