دشمن در حوادث سال گذشته به دنبال راه‌اندازی جنگ بین شیعه و سنی بود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب گفت:دشمن در حوادث سال گذشته به دنبال راه‌اندازی جنگ بین شیعه و سنی بود که با هوشیاری علما و بزرگان شیعه و سنی و پای‌کار بودن دستگاه‌ امنیتی و انتظامی باری دیگر شکست خوردند

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از کرمانشاه، نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و تشریح برنامه های این هفته امروز در سالن جلسات مرکز اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در این نشست در سخنانی اظهار داشت: بر پایه تأکیدات آیات قرآن کریم، روایات پیامبر (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام بر وحدت، همدلی و برادری اگر مسلمانان در یک جبهه متحد باشند، هیچ دشمنی نمی‌تواند به اسلام لطمه‌ای وارد کند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان دین و قرآن در طول تاریخ از اتحاد و شکل‌گیری مسلمانان ناراحت و احساس نگرانی کرده‌اند، همواره با جبهه حق و باطل رو‌برو بوده‌ایم که جبهه حق به خاطر اتحاد و انسجام مسلمانان پیروز بوده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت مهمترین مؤلفه اقتدار است، بیان داشت: امامان انقلاب همواره تأکیداتی بر حفظ وحدت داشته‌اند و آن را جزئی از اعتقادات می‌دانند و سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران نیز که برگرفته از قرآن و اسلام است؛ بر همین اعتقادات استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب افزود: در طول عمر پربرکت ۴۴ ساله انقلاب اسلامی دشمن از وحدت مردم، اقلیت‌ها و مذاهب‌ها نگران بوده، لذا در تلاش هستند با راه‌اندازی جنگ مذاهب، بین مسلمانان برادرکشی راه بیاندازند که تاکنون به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری؛ شکست خورده و به این هدف خود نرسیده‌اند.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه هفته وحدت را بهترین فرصت برای بیان دیدگاه‌ها و مشترکات شیعه و سنی دانست و گفت: دشمن در حوادث سال گذشته به دنبال راه‌اندازی جنگ بین شیعه و سنی بود که با هوشیاری علما و بزرگان شیعه و سنی و پای‌کار بودن دستگاه‌ امنیتی و انتظامی باری دیگر شکست خوردند و به هدف شوم خود نرسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب با اشاره به برنامه‌های هفته وحدت، اظهار کرد: در شهرستان‌ها به خصوص در حوزه اورامانات، جلسات گرده‌همایی با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران شیعه و سنی برگزار می‌شود.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، از برگزاری گردهمایی بزرگ علمای شیعه و سنی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر در تالار انتظار شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این گردهمایی با سخنرانی مسوولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری میزگردها با حضور علمای شیعه و سنی، سرکشی از خانواده و بزرگان شیعه و سنی، تقدیر و تجلیل از شخصیت‌ها و فعالان حوزه فرهنگی و دینی، مسابقات تلویزیونی با سوالاتی حول محور پیامبر(ص)، دین و…، دیدار طلاب و روحانیون شیعه و سنی و…از جمله برنامه‌های اجرایی تدارک دیده در هفته وحدت در استان کرمانشاه است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، گفت: رسانه‌ها در بیان دستاوردهای نظام نقش مهمی در جهاد تبیین برعهده دارند.