درخواست شریعتی از رئیس جمهور برای ورود به موضوع کشاورزان مازندرانی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهوری خواست تا شخصا به موضوع مشکلات باغداران و برنجکاران مازندرانی ورود کرده و موضوع را بررسی کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، غلامرضا شریعتی اندراتی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه – دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تذکری شفاهی خطاب به ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: سیاست های نادرست و اشتباه آن وزارتخانه موجبات مشکلات جدی برای دامداران، کشاورزان و بهره برداران عرصه کشاورزی کشور شده است. اگر توانایی حل مشکلات را ندارید چه بهتر سکان کشاورزی کشور را به دیگران بسپارید.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: آقای ساداتی نژاد شما در سال جاری باغداران و برنجکاران مازندرانی با مشکلات بسیاری مواجه کردید و کوچکترین حمایتی به عمل نیاوردید. از رئیس جمهور انتظار داریم شخصا به این موضوع ورود کرده و مشکلات کشاورزان مازندرانی را بررسی کنند.

نماینده مردم بهشهر در تذکر دیگری خطاب به محرابیان وزیر نیرو گفت: شرق مازندران از حیث آب شرب و کشاورزی وضعی بحرانی دارد، از جنابعالی انتظار داریم با سفر حوزه انتخابیه از روند تکمیل گلورد بازدید کنید تا اسرع وقت باقیمانده آن با دستور شما به اتمام برسد.