جلسه ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار در قزوین برگزار شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
جلسه مشترک تشکل‌های کارگری و بازنشستگان استان قزوین به مناسب سالروز تصویب قانون کار با حضور نمایندگانی از اداره کل کار و تامین اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، جلسه هیات اجرایی خانه کارگر و ستاد بزرگداشت سالروز تصویب قانون کار (۲۹ آبان) استان قزوین همزمان با حضور نمایندگانی از اداره کل کار وتامین اجتماعی استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت سال روز تصویب قانون کار در روز ۲۹ آبان، مسائل و موضوعات روز کارگران و بازنشستگان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اعضای حاضر نقطه نظرات و همچنین نقدهای خود نسبت به برنامه‌های سال‌های گذشته و آتی را مطرح کردند.

از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه؛ موضوع افزایش فشارهای اقتصادی و درمان بر زندگی کارگران شاغل و بازنشسته استان بود که از سوی دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین مطرح شد.

کریمی با تاکید براینکه موضوعاتی همانند برنامه هفتم توسعه، ترمیم حقوق وطرح همسان‌سازی، موضوع درمان موارد مشکلاتی است که جامعه کارگری و بازنشسته با آن درگیر هستند، افزود: جامعه کارگری و بازنشسته کشور در برابر کسانی که قصد دارند با قانون‌شکنی به منافع آنان لطمه وارد کنند، ایستادگی می‌کند.

وی گفت: مراسم سالروز تصویب قانون کار را همانند سالهای گذشته با مشارکت حداکثری جامعه کارگری و مسئولین برگزار خواهیم کرد.

  • منبع خبر : ایلنا