جانمایی ۵ غرفه عرضه مایحتاج زائر در مجاورت مسجد جمکران مشخص شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
به مناسبت ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار 5 غرفه عرضه مایحتاج جهت استفاده زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) اقدام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، همانند سنوات گذشته و به مناسبت ولادت حضرت ولی‌عصر(عج)، سازمان میادین شهرداری قم نسبت به جانمایی و استقرار غرف عرضه مایحتاج اقدام و خدمات ویژه و مطلوبی جهت استقبال از زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل‌بیت(ع) در نظر گرفته است.

در این راستا ۵ غرفه عرضه مایحتاج زائر با تنوع خدمات در مسیرهای مواصلاتی و در مجاورت مسجد مقدس جمکران جانمایی و مستقر خواهند شد.

ایستگاه شماره یک جنب درب ۲، ایستگاه شماره دو مقابل درب ۲ جنب دارالشفا، ایستگاه شماره سه بین درب شماره یک و درب ۵، ایستگاه شماره چهار بین درب شماره ۴ و درب شماره ۵ و ایستگاه شماره پنج کنار سرویس بهداشتی پارکینگ روبروی درب یک، در راستای تأمین تسهیلات رفاهی مورد نیاز و تأمین اقلام و مایحتاج زائرین در نظر گرفته شده است.

گفتنی است به گفته صادقی امینی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم، فعالیت‌های سازمان به‌منظور بزرگداشت نیمه شعبان و ولادت امام عصر(عج) باید به‌صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود و در همین راستا با تمهیدات در نظر گرفته شده؛ عوامل سازمان به‌طور مستمر و مداوم از مراکز بازدید می‌نمایند تا بر نحوه عرضه ارزاق نظارت کامل داشته باشند.