جابه‌جایی بیش از ۲۰ هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان از پایانه‌های استان قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی بالغ‌بر 20 هزار نفر مسافر در ایام نیمه شعبان با سرویس‌دهی هزار و 300 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، زین‌العابدین قراچورلوی اظهار داشت: با توجه به حضور چشمگیر زائرین حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان، کلیه پایانه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعال بود.

وی با بیان اینکه در این ایام پایانه شهدای ۷۲ تن میزبان زائرینی از تهران و حومه تهران بوده که با سرویس‌دهی ۷۰۰ دستگاه اتوبوس و تاکسی، حدود ۹ هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرد، افزود: در پارک‌سوار شمالی حدود ۴۰۰ دستگاه خودروهای سنگین و ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از پارکینگ این پارک‌سوار استفاده کردند که حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر زائر از خدمات پارک‌سوار شمالی بهره‌مند شدند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تأکید بر اینکه مراسم جشن و ایستگاه صلواتی در مسجد پایانه مرکزی برگزار شد، ابراز کرد: مراسم جشن باشکوهی نیز با حضور خادمین حرم مطهر در پایانه شهدای ۷۲ تن برگزار شد و با توزیع شیرینی، شکلات و بسته‌های تبرکی از زائرین پذیرایی به عمل آمد.